Kőbányai Virtus

Gyúrjon ki téged a KISZ KB!

#karanténkontent #1

2020. március 30. - Kőbányai Virtus

Az üres budapesti utcákat bemutató videók is jól példázzák, hogy sokunk élete megváltozott amióta a koronavírus járvány valósággá vált nálunk is. Aki csak teheti otthon marad, kevesebbszer megy bevásárolni, nem érintkezik még a legközelebbi családtagjaival sem, ha azok veszélyeztetettek. Távmunka, digitális oktatás skype-os sörözés. A kényszer előhozza a kreatív energiákat. Én is felülök a kontentvonatra és ajánlok néhány a lakásban végezhető tevékenységet, hogy közösen tudjunk fejlődni a karantén ideje alatt is!

1. Sport

A fizikai és mentális megőrzésének egyik alapja a rendszeres testmozgás. Ha eddig nem edzettél rendszeresen itt a lehetőség, hogy hozzákezdj, ha pedig eddig is mozogtál most szabad a legkevésbé abbahagyni.

Segíts magadon, Isten is megsegít.

Néhány éve éreztem azt először, hogy szükségem van a mozgásra. Véget értek a kötelező tesiórák és a közös kirándulások is elmaradoztak. Ekkor kerestem olyan edzést amihez nincs szükség eszközökre, mert otthon a szobám melegében szerettem volna végezni. Így akadtam rá a neten egy börtönben kidolgozott edzéshez, amihez eszköz nem kellett csak egy bordásfal húzókdzkodáshoz meg derékmagas stabil felület. Amiket szerintem nehezebb találni, mint súlyzókat és egyéb felszereléseket. És akkor rátaláltam egy kis könyvecskére ami még az átkosban készült, de már Arnold Swarzenegger volt benne a példakép. Ebben képekkel illusztrálva egy hat hónapos edzésterv szerepel, külön fiúknak és lányoknak a nulláról indítva. Ezekhez a gyakorlatokhoz tényleg nem kell semmi, max ha nem elég a terhelés foghatunk a kezünkbe egy súlyzót. Nekem eléggé bejött többször is elkezdtem már, bár végigjutni még nem sikerült, de sokszor átmozgatott már.

Nemrég beszkenneltem ezt a kis könyvecskét, azt hiszem ez már nem illegális tevéknység, talán a felelős kiadó KISZ Központi Bizottság is támagotna a közösséghez való ingyenes eljuttatást.

Ezen a drive linken éritek el a cuccot, mivel nagy képek vannak benne ezért le kell tölteni a megnézéshez, ne ijedjetek meg. Jó edzést!

A bejegyzés trackback címe:

https://kbnyvrts.blog.hu/api/trackback/id/tr6015566418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása